Thursday, June 14, 2012

veda !

Evet daha bismillah demeden ilk kazamızı atlattık sayılır, ki olay şöyle gelişti, asansörden inen yuan yuan önünde benim durdugumu görmeyince bana ve valizime valiziyle birlikte öyle bir çarptı ki, nerdeyse bodrumun merdivenlerinden yuvarlanıyordum. Zor durdum J tabi ki gülmelerle başlamış oldu yolculuğumuz. Ha birde ilk eksiğimiz şimdiden belli yuan in  bilgisayarında hiç video oynatıcı yok ne vlc ne bs ne de gom. Bu kız ne zamandır nasıl izledi filmleri hiç bilemiyorum ! neyse otobüste blog yazmaya karar veridk bizde. Media player yıllardır görmediiği eziyeti bizim çince filimlerimizen görünce bir nevi benden bu kadar dedi, ve altyazılarımızın hiç birini oynatmamaya başladı.
Neyse sevgili izleyenler yuan paylaşmadıysa bu postu veda fotografımızla kapatıyorum,

Sevgiler saygılar !!

No comments:

Post a Comment